Meediakoolitus :
KUI EKSPRESSIST HELISTATAKSE...
Meediakoolitus - kuidas suhelda meedia ja ajakirjanikega?
Ajakirjanik on kroonik, tegelikkuse peegeldaja. Ta ei ole sõber ega vaenlane. Ajakirjanikuga, nüüdsel ajal nimetatakse neid ka meediatöötajateks, on mõistlik nutikalt ringi käia ja tema küsimustele vastata. Isegi, kui ei ole justkui midagi vastata. Isegi, kui küsija käib teile totaalselt närvidele. Isegi, kui teema on nii hell ja piinlik, et te ei ole julgenud endalegi toimunud tragöödiat tunnistada. Isegi, kui põrusite valimistel nii haledalt, et tahaks igavesti koopasse pugeda.
Pole olemas nõmedat küsimust, on ainult väga rumalad vastused. Või vastamata küsimused. Viimane variant on eriti narr, sest ajakirjaniku ignoreerimine ei tähenda kirjutamata lugu. Hoopis vastupidi, lugu tuleb särtsakas klikimagnet, aga ajakirjanikku eiranud teie kaalute järgmisel päeval halvemal juhul suitsiidi, paremal juhul kohtuteed. Valik on teie, ent igal juhul on teil paha olla ja tuju miinuses. Meediakoolitus õpetab, kui ajakirjaniku kõnele reageerida ja küsimustele õigesti vastata.
Sihtgrupp: era- ja avaliku sektori keskastme ja tippjuhid
Koolituse pikkus: 3h teooriat + 3h praktikat (kokku 6 akadeemilist tundi)
Koolitaja: Kadri Paas, 20-aastase töökogemusega ajakirjanik
Aeg, asukoht, osalejate arv ja koolituspäeva hind: kokkuleppel
Miks on meediakoolitus oluline?
Ajakirjandus ja meedia on vahendajad. Kui ajakirjanik helistab ja küsib, miks maksuamet või kapo korraldasid teie organisatsioonis läbiotsimise või kuidas teil õnnestus oma ettevõtte kasumit seitsmekordistada, siis ei maksa kõnet katkestada. Vastupidi, see on teie võimalus… Meediakoolitus õpetab, kuidas ajakirjanikega suhelda niimoodi, et pärast ei oleks piinlik end vaadata ega kuulata. Ja ühtlasi jäävad ka kliendid ja koostööpartnerid alles.
Meediakoolituse sisu
Kuidas ajakirjandus ja meedia enda kasuks tööle panna? Miks seda on vaja ja millised on kõige mõjusamad meetodid ajakirjanikega suhtlemiseks? Millal ja miks on kõige õigem aeg oma sõnumitega eetrisse tulemiseks? Meediakoolitus jagab soovitusi, kuidas ajakirjanikega tulemuslikult käituda ja lävida. Ühtlasi õpetab meediakoolitus, millisel moel milliseid sõnumeid esitada ja levitada.
Meediakoolitus - kuidas suhelda meedia ja ajakirjanikega?
Ajakirjanik on kroonik, tegelikkuse peegeldaja. Ta ei ole sõber ega vaenlane. Ajakirjanikuga, nüüdsel ajal nimetatakse neid ka meediatöötajateks, on mõistlik nutikalt ringi käia ja tema küsimustele vastata. Isegi, kui ei ole justkui midagi vastata. Isegi, kui küsija käib teile totaalselt närvidele. Isegi, kui teema on nii hell ja piinlik, et te ei ole julgenud endalegi toimunud tragöödiat tunnistada. Isegi, kui põrusite valimistel nii haledalt, et tahaks igavesti koopasse pugeda.
Pole olemas nõmedat küsimust, on ainult väga rumalad vastused. Või vastamata küsimused. Viimane variant on eriti narr, sest ajakirjaniku ignoreerimine ei tähenda kirjutamata lugu. Hoopis vastupidi, lugu tuleb särtsakas klikimagnet, aga ajakirjanikku eiranud teie kaalute järgmisel päeval halvemal juhul suitsiidi, paremal juhul kohtuteed. Valik on teie, ent igal juhul on teil paha olla ja tuju miinuses. Meediakoolitus õpetab, kui ajakirjaniku kõnele reageerida ja küsimustele õigesti vastata.
Miks on meediakoolitus oluline?
Ajakirjandus ja meedia on vahendajad. Kui ajakirjanik helistab ja küsib, miks maksuamet või kapo korraldasid teie organisatsioonis läbiotsimise või kuidas teil õnnestus oma ettevõtte kasumit seitsmekordistada, siis ei maksa kõnet katkestada. Vastupidi, see on teie võimalus… Meediakoolitus õpetab, kuidas ajakirjanikega suhelda niimoodi, et pärast ei oleks piinlik end vaadata ega kuulata. Ja ühtlasi jäävad ka kliendid ja koostööpartnerid alles.
Meediakoolituse sisu
Kuidas ajakirjandus ja meedia enda kasuks tööle panna? Miks seda on vaja ja millised on kõige mõjusamad meetodid ajakirjanikega suhtlemiseks? Millal ja miks on kõige õigem aeg oma sõnumitega eetrisse tulemiseks? Meediakoolitus jagab soovitusi, kuidas ajakirjanikega tulemuslikult käituda ja lävida. Ühtlasi õpetab meediakoolitus, millisel moel milliseid sõnumeid esitada ja levitada.
Sihtgrupp: era- ja avaliku sektori keskastme ja tippjuhid
Koolituse pikkus: 3h teooriat + 3h praktikat (kokku 6 akadeemilist tundi)
Koolitaja: Kadri Paas, 20-aastase töökogemusega ajakirjanik
Aeg, asukoht, osalejate arv ja koolituspäeva hind: kokkuleppel
Tegelikult on ainult
ÜKS REEGEL:
Ajakirjaniku eiramine ei tähenda, et artikkel jääb kirjutamata või telelugu tulemata