MEEDIABÜROO TEENUSED

Sõnal on jõud. Sõna mõju on kiirem ja tugevam, kui miljoneid maksvatel rakettidel ja raskel soomusel. President Arnold Rüütel tavatses öelda, et on tänapäeva kahetsusväärne tõsiasi, et inimesed reisivad suure kiirusega ja hulgakaupa.

21. sajandi teisel kümnendil reisib suurel kiirusel ja hulgakaupa informatsioon. Teave, mis on sihitud ja suunatud. Selleks, et ise sobivalt ja sihitult infot suunata, ongi välja timmitud kõik Meediabüroo teenused. Ja selleks, et mitte sattuda ise kirbule.

SELGED SÕNUMID

Õigusteadlane Ülle Madise tavatseb rõhutada, et selge sõnum on teisest inimesest hoolimise märk. See on ka eneseväärikuse, mõtte ja sõna puhtuse küsimus. See, kes teab, mida tahab öelda, oskab öelda nii, et teisedki aru saavad. Teisisõnu, selge keel kasvab välja selgest meelest. Meeltesegadusest selget sõnumit ei võrsu.

Võõrsõnad võivad tunduda ahvatlevad, aga mõjuvad kadakasakslikult. Eriti seetõttu, et meie oma keel on kaunilt mitmekesine ja täpselt rikas. Pole teemat, millest ei saaks kõnelda või kirjutada selges ja arusaadavas eesti keeles. 

Meediabüroo loob teie organisatsioonile arusaadavas eesti keeles selged sõnumid ja kirjutab üheselt mõistetavad tekstid.

SELGED SÕNUMID

Õigusteadlane Ülle Madise tavatseb rõhutada, et selge sõnum on teisest inimesest hoolimise märk. See on ka eneseväärikuse, mõtte ja sõna puhtuse küsimus. See, kes teab, mida tahab öelda, oskab öelda nii, et teisedki aru saavad. Teisisõnu, selge keel kasvab välja selgest meelest. Meeltesegadusest selget sõnumit ei võrsu.

Võõrsõnad võivad tunduda ahvatlevad, aga mõjuvad kadakasakslikult. Eriti seetõttu, et meie oma keel on kaunilt mitmekesine ja täpselt rikas. Pole teemat, millest ei saaks kõnelda või kirjutada selges ja arusaadavas eesti keeles. 

Meediabüroo loob teie organisatsioonile arusaadavas eesti keeles selged sõnumid ja kirjutab üheselt mõistetavad tekstid.

[elementor-template id=”887″]

MÕJUSAD LOOD

Inimeste maailmas on lugudel keskne roll. Inimesed armastavad lugusid. Lugude, peenemalt öeldes (strateegiliste) narratiivide abil muudetakse tõekspidamisi ja uskumusi. Kui läheb eriti hästi, muudavad mõned lood isegi maailma. Kirjandusteadlane Aare Pilv on narratiivi iseloomustanud kui eetiliste valikute läbimõtlemise ja modelleerimise viisi. Narratiiv on põhiline viis, kuidas järgmistele põlvkondadele antakse edasi käitumismudeleid. Kõik müüdid ja muinasjutud vastavad küsimustele, mida teha, kuidas käituda ja milline on teatud teguviisi tagajärg.

Lugude abil luuakse tegelikkust: muudetakse olevikku ja raamistatakse tulevikku. Infoajastul, küllastunud inforuumis ringleb metsikult palju lugusid, õieti öeldes müra, mis ununeb otsekohe pärast selle kuulmist. Ent erilisemad ja väljapaistvamad neist lugudest jäävad meelde ja kujundavad edaspidi meie tõekspidamisi. 

Meediabüroo kujundab teie organisatsioonile mõjusad lood, vormistab need ja hoolitseb nende levitamise eest.

MÕJUSAD LOOD

Inimeste maailmas on lugudel keskne roll. Inimesed armastavad lugusid. Lugude, peenemalt öeldes (strateegiliste) narratiivide abil muudetakse tõekspidamisi ja uskumusi. Kui läheb eriti hästi, muudavad mõned lood isegi maailma. Kirjandusteadlane Aare Pilv on narratiivi iseloomustanud kui eetiliste valikute läbimõtlemise ja modelleerimise viisi. Narratiiv on põhiline viis, kuidas järgmistele põlvkondadele antakse edasi käitumismudeleid. Kõik müüdid ja muinasjutud vastavad küsimustele, mida teha, kuidas käituda ja milline on teatud teguviisi tagajärg.

Lugude abil luuakse tegelikkust: muudetakse olevikku ja raamistatakse tulevikku. Infoajastul, küllastunud inforuumis ringleb metsikult palju lugusid, õieti öeldes müra, mis ununeb otsekohe pärast selle kuulmist. Ent erilisemad ja väljapaistvamad neist lugudest jäävad meelde ja kujundavad edaspidi meie tõekspidamisi. 

Meediabüroo kujundab teie organisatsioonile mõjusad lood, vormistab need ja hoolitseb nende levitamise eest.

[elementor-template id=”925″]

STRATEEGILINE KOMMUNIKATSIOON

Teil on eesmärk. Olete välja mõelnud isegi otsused, mis aitavad seda saavutada. Ent kas ja millist mõju võiksid need avalikkuses tekitada. Kas järgnevad katkematud ovatsioonid või… Selles ongi küsimus.
Akadeemilisemalt öeldes: strateegilises kommunikatsioonis kasutatakse diskursuste koordineeritud mõjutamiseks, teavitamiseks ja veenmiseks sõnu, pilte, sümboleid, tegevusi ja tegematajätmisi – samuti vaikust -, et muuta sihtrühmade hoiakuid, arvamusi ja käitumist organisatsiooni eesmärgi saavutamiseks.

Kommunikatsioonis võivad tekkida tõrked, kui selles jääb puudu loomingulisus. Kampaaniate loomiseks on vaja mõista ja tunda sihtrühmade kultuurilisi nüansse, seejuures on televisioon ja raadio strateegiliste narratiivide projitseerimiseks kõige mõjusamad kanalid. 

 Meediabüroo tuleb appi ja alustab algusest: loob mõjukad sõnumid, analüüsib võimalikke sihtgruppe ja sõnumite arvatavaid mõjusid.

STRATEEGILINE KOMMUNIKATSIOON

Teil on eesmärk. Olete välja mõelnud isegi otsused, mis aitavad seda saavutada. Ent kas ja millist mõju võiksid need avalikkuses tekitada. Kas järgnevad katkematud ovatsioonid või… Selles ongi küsimus.
Akadeemilisemalt öeldes: strateegilises kommunikatsioonis kasutatakse diskursuste koordineeritud mõjutamiseks, teavitamiseks ja veenmiseks sõnu, pilte, sümboleid, tegevusi ja tegematajätmisi – samuti vaikust -, et muuta sihtrühmade hoiakuid, arvamusi ja käitumist organisatsiooni eesmärgi saavutamiseks.

Kommunikatsioonis võivad tekkida tõrked, kui selles jääb puudu loomingulisus. Kampaaniate loomiseks on vaja mõista ja tunda sihtrühmade kultuurilisi nüansse, seejuures on televisioon ja raadio strateegiliste narratiivide projitseerimiseks kõige mõjusamad kanalid. 

Meediabüroo tuleb appi ja alustab algusest: loob mõjukad sõnumid, analüüsib võimalikke sihtgruppe ja sõnumite arvatavaid mõjusid.

[elementor-template id=”941″]

KRIISIKOMMUNIKATSIOON

Juhtus, sest elus ikka juhtub. Kõigil. Nii oli, on ja jääb. Kriisikommunikatsiooni kõige peamine ülesanne on organisatsiooni jaoks kriisi mõjusid leevendada. Kuigi üldse ei tahaks, tuleb igal juhul kõige raskematel hetkedel avalikkusega suhelda. Kui niikuinii on halvasti, siis ei maksaks olukorda veel hullemaks ajada ja jonnakalt vaikida. Sest ajakirjandus ei oota, vaid hangib infot mujalt, ja allikatest, mis ei pruugi teile sugugi mokkamööda olla. Seega, aus ja kiire avalikkusega suhtlemine on ainus võimalus keset kriisi ellu jääda…

 Meediabüroo juhendab ja suunab, mida, millal ja miks öelda. Ja kuidas, kui üldse ei oska ega taha. Või kuidas kiiresti öelda, kui siiski peab.

KRIISIKOMMUNIKATSIOON

Juhtus, sest elus ikka juhtub. Kõigil. Nii oli, on ja jääb. Kriisikommunikatsiooni kõige peamine ülesanne on organisatsiooni jaoks kriisi mõjusid leevendada. Kuigi üldse ei tahaks, tuleb igal juhul kõige raskematel hetkedel avalikkusega suhelda. Kui niikuinii on halvasti, siis ei maksaks olukorda veel hullemaks ajada ja jonnakalt vaikida. Sest ajakirjandus ei oota, vaid hangib infot mujalt, ja allikatest, mis ei pruugi teile sugugi mokkamööda olla. Seega, aus ja kiire avalikkusega suhtlemine on ainus võimalus keset kriisi ellu jääda…

Meediabüroo juhendab ja suunab, mida, millal ja miks öelda. Ja kuidas, kui üldse ei oska ega taha. Või kuidas kiiresti öelda, kui siiski peab.

[elementor-template id=”954″]

SOTSIAALMEEDIA KONTODE SISUSTAMINE JA HALDAMINE

SoMe (sotsiaalmeedia) on loominguline ja paindlik maailm, kuid samal ajal ka väga nõudlik. Some nõuab tundlikku sotsiaalset närvi ja teadmisi ümbritsevast maailmast. SoMe armastab loomingulist käsitööd. Selle äratundmise järel on ta käsitöölise vastu armuline.
Meediabüroo hoolitseb teie organisatsiooni sotsiaalmeedia konto sisustamise eest, kirjutab postitusi, analüüsib organisatsiooni sihtgruppe ja konto liiklust ning seadistab reklaame. 

SOTSIAALMEEDIA KONTODE SISUSTAMINE JA HALDAMINE

SoMe (sotsiaalmeedia) on loominguline ja paindlik maailm, kuid samal ajal ka väga nõudlik. Some nõuab tundlikku sotsiaalset närvi ja teadmisi ümbritsevast maailmast. SoMe armastab loomingulist käsitööd. Selle äratundmise järel on ta käsitöölise vastu armuline.
Meediabüroo hoolitseb teie organisatsiooni sotsiaalmeedia konto sisustamise eest, kirjutab postitusi, analüüsib organisatsiooni sihtgruppe ja konto liiklust ning seadistab reklaame. 

[elementor-template id=”967″]

AVALIK ESINEMINE

Kui teil on eesmärk kedagi millestki teavitada või levitada oma seisukohti, siis on avalik esinemine nende eesmärkide täitmiseks täiesti sobiv viis. Aga pelgalt mehaanilisest lausete ette vuristamisest ei piisa. Avaliku esinemise puhul peate mõtlema ka sobivale rõivastusele – värvid -, publiku „lugemisele“, kehakeelele ja tonaalsusele. Loogilised põhimõtted, aga nende järgimine ei olegi sugugi lihtne? 

Meediabüroo toetab ja suunab, kuidas saada kõne-, lava- ja kaamerakrambist üle. Millist värvi rõivastust eelistada, kuidas koostada esinemise kava ja mil moel käituda ja suhelda erinevate sihtgruppidega? Alustame algusest, tribüün ootab.

AVALIK ESINEMINE

Kui teil on eesmärk kedagi millestki teavitada või levitada oma seisukohti, siis on avalik esinemine nende eesmärkide täitmiseks täiesti sobiv viis. Aga pelgalt mehaanilisest lausete ette vuristamisest ei piisa. Avaliku esinemise puhul peate mõtlema ka sobivale rõivastusele – värvid -, publiku „lugemisele“, kehakeelele ja tonaalsusele. Loogilised põhimõtted, aga nende järgimine ei olegi sugugi lihtne? 

Meediabüroo toetab ja suunab, kuidas saada kõne-, lava- ja kaamerakrambist üle. Millist värvi rõivastust eelistada, kuidas koostada esinemise kava ja mil moel käituda ja suhelda erinevate sihtgruppidega? Alustame algusest, tribüün ootab.

[elementor-template id=”980″]