Kriisikommunikatsiooni koolitus:
HEA KRIIS EI HÜÜA TULLES
Kriisikommunikatsiooni koolitus on hädavajalik
Kriisikommunikatsioon on organisatsiooni mõtestatud ja järjepidev suhtlemine avalikkusega kriisi ajal ja kriisijärgselt. Kriis saabub alati ootamatult, mistõttu ei ole kriisi kestel aega olulisi otsuseid vastu võtta.
Kriisikommunikatsioon aitab tulemuslikult juhtida kriisiaegset korratust, mis võib kergesti tekkida.
Igal asutusel ja ettevõttel peab olema kriisikommunikatsiooni plaan. See on tingimusteta kohustuslik, eluliselt vajalik. See pelgalt ei leevenda kriisi, vaid loob hiljem organisatsioonile võrreldes kriisieelse ajaga hoopis parema maine. Kriisikommunikatsiooni plaan on igal juhul vajalik, sõltumata sellest, kas asutus või äriühing on suur või väike.
Sihtgrupp: era- ja avaliku sektori keskastme ja tippjuhid
Koolituse pikkus: 3h teooriat + 3h praktikat (kokku 6 akadeemilist tundi)
Koolitaja: Kadri Paas, kriisikommunikatsiooni ekspert
Aeg, asukoht, osalejate arv ja hind: kokkuleppel
Miks on kriisikommunikatsiooni koolitus oluline?
Kriisid olid, on ja jäävad. Kindel on vaid see, et uus kriis tuleb pigem varem kui hiljem. Ja kindlasti on uus kriis uutmoodi eriline ja teistmoodi kui eelnev. Kriisikommunikatsiooni koolitus aitab Teil leevendada Bolingi postulaadi – „Kui tunnete end hästi, ärge muretsege. See läheb mööda.“ – elutervet tõdemust.
Kriisikommunikatsiooni koolituse sisu
Selleks, et mitte jääda organisatsiooni tabanud kriisis sabassörkijaks ja kuulujuttude ümberlükkajaks, tuleb kriisiks valmistuda. Ja kui kriis on käes, siis kriisi juhtida. Kriisikommunikatsiooni koolitus õpetab, kuidas seda võimalikult mõjusalt teha. Õpime kriisikommunikatsiooni koolitusel looma kriisikommunikatsiooni plaani ja katsetame selle töökindluse miniõppuse käigus läbi.
Kriisikommunikatsiooni koolitus on hädavajalik
Kriisikommunikatsioon on organisatsiooni mõtestatud ja järjepidev suhtlemine avalikkusega kriisi ajal ja kriisijärgselt. Kriis saabub alati ootamatult, mistõttu ei ole kriisi kestel aega olulisi otsuseid vastu võtta.
Kriisikommunikatsioon aitab tulemuslikult juhtida kriisiaegset korratust, mis võib kergesti tekkida.
Igal asutusel ja ettevõttel peab olema kriisikommunikatsiooni plaan. See on tingimusteta kohustuslik, eluliselt vajalik. See pelgalt ei leevenda kriisi, vaid loob hiljem organisatsioonile võrreldes kriisieelse ajaga hoopis parema maine. Kriisikommunikatsiooni plaan on igal juhul vajalik, sõltumata sellest, kas asutus või äriühing on suur või väike.
Miks on kriisikommunikatsiooni koolitus oluline?
Kriisid olid, on ja jäävad. Kindel on vaid see, et uus kriis tuleb pigem varem kui hiljem. Ja kindlasti on uus kriis uutmoodi eriline ja teistmoodi kui eelnev. Kriisikommunikatsiooni koolitus aitab Teil leevendada Bolingi postulaadi – „Kui tunnete end hästi, ärge muretsege. See läheb mööda.“ – elutervet tõdemust.
Kriisikommunikatsiooni koolituse sisu
Selleks, et mitte jääda organisatsiooni tabanud kriisis sabassörkijaks ja kuulujuttude ümberlükkajaks, tuleb kriisiks valmistuda. Ja kui kriis on käes, siis kriisi juhtida. Kriisikommunikatsiooni koolitus õpetab, kuidas seda võimalikult mõjusalt teha. Õpime kriisikommunikatsiooni koolitusel looma kriisikommunikatsiooni plaani ja katsetame selle töökindluse miniõppuse käigus läbi.
Sihtgrupp: era- ja avaliku sektori keskastme ja tippjuhid
Koolituse pikkus: 3h teooriat + 3h praktikat (kokku 6 akadeemilist tundi)
Koolitaja: Kadri Paas, kriisikommunikatsiooni ekspert
Aeg, asukoht, osalejate arv ja hind: kokkuleppel
Tegelikult on õnnestunud kriisikommunikatsioonis ainult
ÜKS REEGEL:
See on aus kommunikatsioon, aus selgitus: kohe, kiiresti, tingimusteta!